Regulamin sklepu

§1

Meghatározások

  1. Ügyfélszolgálati iroda – az Eladó ügyfélszolgálati irodája, amely tájékoztatást nyújt a webáruház működéséről, különösen a webáruházról, a weboldalon elérhető árucikkekről, a megrendelésekről és az Általános Szerződési Feltételekről. Az ügyfélszolgálat a hétköznapokon érhető el a „Kapcsolat” fül alatt feltüntetett időben, a +48627915409 telefonszámon, vagy a bolt@interbeds.hu e-mail címen. Az ügyfélszolgálati hívás költsége a normál tarifa szerint történik az adott szolgáltatónál.
  2. Munkanapok – hétfőtől péntekig, ünnepnapok kivételével.
  3. Ügyfél – természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely jogképességgel rendelkezik, és megrendelést ad le a Webáruházban.
  4. Polgári Törvénykönyv – a Polgári Törvénykönyv, utolsó frissítés: 2022. szeptember 1.
  5. Fogyasztó – az Ügyfél, azaz az a természetes személy, aki vállalkozóval jogi ügyleteket köt, amelyek nem kapcsolódnak közvetlenül gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez, valamint azon ügyfelek, akikre kötelező jogszabályok fogyasztói jogokat biztosítanak vagy fogyasztói státuszhoz hasonló jogállást biztosítanak.
  6. Fiók – az Ügyfél személyes adminisztrációs és információs panelje a Webáruházban, amely automatikusan jön létre az Ügyfél helyes regisztrációja után, és amely tárolja az Ügyfél megrendeléseit és regisztráció során megadott adatait.
  7. Szabályzat – jelen dokumentum.
  8. Webáruház / Bolt – az interbeds.hu oldalon elérhető online szolgáltatás.
  9. Eladó / BMS GROUP – Sławomir Pegza, a piacon BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR néven ismert, székhely: Broniewskiego 18, 98-400 Wieruszów (postai cím: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal), NIP: 619-181-93-51, REGON: 731626185.
  10. Áruk / Termékek – bútorok és lakberendezési cikkek, amelyeket az Eladó kínál a webáruházban.
  11. Szerződés – a Termékek távollevők közötti adásvételi szerződése az Eladó és az Ügyfél között, a Webáruházon keresztül.
  12. Személyes adatok védelméről szóló törvény – 2018. június 20-i 2018-493 számú törvény a személyes adatok védelméről.
  13. Fogyasztói jogokról szóló törvény – Fogyasztói kódex (utolsó hatályos változat: 2022. augusztus 18.).
  14. Elektronikus szolgáltatásnyújtásról szóló törvény – 2003. március 11-i törvény az információs társadalom szolgáltatásairól.
  15. Megrendelés – az Ügyfél akaratnyilatkozata, amely közvetlenül a Szerződés megkötésére irányul, és meghatározza a termék típusát és mennyiségét.

§2

Általános rendelkezések

  1. A webáruházat az Eladó kezeli és üzemelteti.
  2. A webáruház működtetése célja, hogy az Ügyfelek megismerjék az Eladó által kínált Termékeket, azok árait és elérhetőségét, valamint távollevők közötti adásvételi szerződéseket kössenek.
  3. Jelen Szabályzat meghatározza a Termékek távértékesítésének szabályait, az Eladó által a Webáruházon keresztül nyújtott elektronikus szolgáltatások típusait, valamint az Ügyfelek Webáruház-használatának szabályait.
  4. A webáruház interneten keresztüli kiskereskedelmi értékesítést végez a Szabályzat alapján.
  5. Ha az Ügyfél érvényes EU-s adószámmal rendelkezik, e-mailt kell küldenie a bolt@interbeds.hu címre, a kérés a vállalati felügyelőhöz kerül továbbításra.
  6. A szállítás Magyarország területére történik. A szállítás kizárólag a ház vagy épület bejáratáig történik. A szállítási költség nem tartalmazza az ágyak lakásba történő szállítását vagy összeszerelését. A szállítás nem tartalmaz emeleti vagy folyosói kézbesítést. A feladási hely: Lengyelország.
  7. A Szerződés megkötése a Szabályzat rendelkezéseinek elfogadásával egyenértékű.
  8. Az Ügyfél bármikor hozzáférhet a Szabályzat aktuális verziójához a [https://wegryinterbeds.iai-shop.com/hu/terms] oldalon, valamint a főoldalon elhelyezett hivatkozáson keresztül, és kinyomtathatja azt.
  9. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy törölje a megrendelést árhibák esetén, amelyek rendszer- vagy emberi hiba miatt keletkeztek.

§3

Az Eladó által nyújtott elektronikus szolgáltatások

  1. Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások keretében a jelen Szabályzat az elektronikus szolgáltatásnyújtásról szóló törvény értelmében szabályzatnak minősül.
  2. Az Eladó a következő elektronikus szolgáltatásokat biztosítja a Webáruházon keresztül:
    2.1. Fiók létrehozása és kezelése;
    2.2. Megrendelések leadása a Webáruházon keresztül és szerződések megkötése;
    2.3. Hírlevél küldése a Webáruház újdonságairól és akcióiról az Ügyfél által megadott e-mail címre.
  3. Az Ügyfél saját magának létrehozhat egy Fiókot. Ehhez egyszeri regisztráció szükséges a.
  4. A regisztrációhoz e-mail cím, jelszó megadása, a Szabályzat elfogadása és a „Szeretnék fiókot létrehozni a webáruházban” jelölőnégyzet kipipálása szükséges.
  5. A „Regisztráció” gombra kattintás után az Ügyfél a regisztráció során megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet kap a Fiók létrehozásáról. Az Ügyfél üzenet átvételével létrejön a szerződés az elektronikus szolgáltatás nyújtására. A Fiók ingyenesen rendelkezésre áll az Ügyfél számára, határozatlan ideig.
  6. A létrehozott Fiók aktiválásához kövesse az e-mailben kapott utasításokat. Aktiválásig a Fiók inaktív marad.
  7. Az Ügyfél bármikor kérheti a Fiók törlését az Eladónál a bolt@interbeds.hu e-mail címre küldött üzenettel.
  8. Az Ügyfél köteles a Fiók jelszavát és hozzáférési adatait titokban tartani.
  9. Az Eladó törölheti az Ügyfél Fiókját, ha az Ügyfél:
    9.1. megszegi a Szabályzatot;
    9.2. hamis adatokat ad meg a regisztráció során;
    9.3. hamis adatokat ad meg a Megrendelés leadásakor;
    9.4. hamis adatokat ad meg a fizetés során a Szabályzat §5. 1. b) pontja szerint;
    9.5. több mint 3 éve nem használta a Fiókját.
  10. A hírlevél szolgáltatás az Ügyfél hozzájárulásával kezdődik. A szolgáltatás ingyenes, az Eladó által meghatározott gyakorisággal. Az Ügyfél bármikor leiratkozhat, és módosíthatja az e-mail címet, amelyre a hírlevél érkezik. Leiratkozás a hírlevél alján található „Leiratkozás” gomb segítségével történhet.
  11. Elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok benyújthatók:
    11.1. írásban a következő címre: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal; vagy
    11.2. e-mailben: bolt@interbeds.hu
  12. A panasz leírásában ajánlott megadni:
    12.1. a panasz körülményeit és tárgyát, beleértve a hibás esemény típusát és dátumát;
    12.2. az Ügyfél igényeit;
    12.3. a panaszt benyújtó személy elérhetőségeit.
  13. A fent megadott információk célja a panasz gyorsabb és hatékonyabb feldolgozásának elősegítése.
  14. A §3 12. pontban szereplő adatok megadása csak ajánlás, benyújtásuk önkéntes. Az adatok hiánya nem akadályozza a panasz érvényességét, bár szükség lehet kiegészítő adatok megadására az Eladó részéről.
  15. Az Eladó a panaszra azonnal, de legkésőbb 30 napon belül válaszol a benyújtás napjától számítva (fogyasztói kódex), kivéve, ha a törvény más határidőt ír elő.
  16. A Webáruház használata feltételezi, hogy az Ügyfél számítógépe vagy mobil eszköze megfelel a következő minimális technikai követelményeknek:
    16.1. internetkapcsolattal rendelkező számítógép vagy mobil eszköz (minimum 800 MHz processzor, 512 MB RAM, grafikus kártya és 800x600 felbontás, 56 szín támogatása);
    16.2. Internet Explorer 10 vagy újabb, illetve a legújabb verziójú böngészők (Chrome, Firefox, Opera, Safari, mobil böngészők) JavaScript engedélyezéssel;
    16.3. aktuális, aktív és helyesen beállított e-mail fiók;
    16.4. PDF fájlok olvasásának lehetősége.
  17. Az Ügyfél számára tilos jogellenes, törvénybe ütköző, erkölcstelen vagy harmadik személy személyiségi jogait sértő tartalmak biztosítása.

§4

Az árukra és árakra vonatkozó információk

  1. A webáruházban kínált árukra vonatkozó információk az interbeds.hu weboldalon érhetők el.
  2. Ezek az információk tartalmazzák az áruk tulajdonságaira és áraira vonatkozó adatokat.
  3. A webáruházban közzétett áruk fotói és leírásai technikai korlátozások alá esnek, és céljuk, hogy az Ügyfél általános képet kapjon az áruk tulajdonságairól, megjelenéséről és teljesítményéről.
  4. Az áruk megjelenése a webáruházban bemutatott fotókon eltérhet a valós áruk megjelenésétől, ami például a monitor beállításainak, a világítási körülményeknek vagy a fotózási korlátozásoknak tudható be.
  5. Ezenkívül az áruk műszaki leírása tartalmazhat egyszerűsítéseket annak érdekében, hogy az adatok olvashatóak és a webáruházban való megjelenítéshez megfelelőek legyenek.
  6. Az áruk árai a webáruházban közvetlenül az áruk mellett kerülnek feltüntetésre.
  7. A webáruházban feltüntetett árak euróban (HUF) értendők.
  8. A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, azaz tartalmazzák az árukra és szolgáltatásokra vonatkozó ÁFA-t.
  9. A szállítás Magyarország területére történik.
  10. A webáruházban elérhető bútorok új termékek.
  11. Matracok esetében a webáruház fenntartja a jogot a méreteltérésekre: szélesség és hosszúság esetén ±2%, magasság esetén ±1 cm, a magas tömöríthetőségi és rugalmassági tényező miatt, amely az anyagból adódik, amiből a matrac készül.

§5

Megrendelés leadásának szabályai

  1. A webáruházban található információk nem minősülnek az Eladó ajánlatának, csupán felhívásnak az Ügyfelek felé, hogy ajánlatot tegyenek a Szerződés megkötésére.
  2. Megrendelések a webáruház elérhetősége idején adhatók le. Általában a weboldal hétfőtől vasárnapig, 24 órában elérhető, de technikai korlátok miatt az Eladó nem garantálja a webáruház állandó elérhetőségét.
  3. Az Ügyfél a „KOSÁRBA TESZ” gombra kattintva választja ki a Termékeket és azok mennyiségét. A „Kosár” ablakban megjelenik a kiválasztott termék és mennyisége, egységára, értéke, szállítási költség és a teljes rendelés értéke.
  4. A fenti eljárás ismétlésével az Ügyfél további Termékeket helyezhet a kosárba, vagy növelheti a mennyiséget.
  5. Az Ügyfél ellenőrizheti kosara tartalmát a „Kosár” gombra kattintva, ahol a fizetési mód is kiválasztható, és végleges információt kap a rendelés összköltségéről.
  6. Amíg az Ügyfél nem adja le a rendelést, ellenőrizheti a kosár tartalmát, módosíthatja a mennyiséget, értéket vagy eltávolíthatja a Termékeket a kosárból.
  7. Az Ügyfél a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást a kosárba tett Termék hozzáadása és a kosár tartalmának ellenőrzése után.
  8. A webáruházon keresztüli megrendelés teljesítésének feltétele az űrlap helyes kitöltése a kötelező adatok megadásával, valamint a Szabályzat és az Adatvédelmi Szabályzat elfogadása. Az Eladó fenntartja a jogot a rendelés visszautasítására, ha az Ügyfél által a regisztrációs űrlapon megadott adatok hiányosak, hibásak, vagy pontosságuk kétséget kelt. A rendelés visszautasításáról az Ügyfelet e-mailben értesítik a rendelési űrlapon megadott címre.
  9. A rendelés leadása után az Ügyfél e-mailben visszaigazolást kap a rendelésről. Az Eladó e-mailben történő visszaigazolása a Szerződés létrejöttének minősül a felek között.
  10. Az Ügyfél köteles a rendelést az e-mail kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül kifizetni. A határidőn túli fizetés esetén az Eladó jogosult a Szerződést további határidő megadása nélkül felmondani.
  11. A szerződés nyelve a magyar.
  12. Minden rendelésről számla készül az ÁFA feltüntetésével.
  13. Az ÁFA-s számla elektronikus úton kerül megküldésre az Ügyfél által a rendelési űrlapon megadott e-mail címre.

§6

Fizetési módok

  1. A rendelés kifizethető bankkártyával, Klarna-val, PayU.

§7

Szállítási határidő

  1. A rendelés teljesítési (szállítási) ideje általában 14 munkanap a rendelés összegének az Eladó számlájára történő beérkezésétől számítva.
  2. A rendelés várható időtartama a webáruházban, az adott termék leírása mellett látható.
  3. Különleges esetekben a rendelés teljesítési ideje meghosszabbodhat.

§8

Szállítás

  1. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfél ne választhassa meg a szállítás napját és/vagy óráját a rendelés leadásakor.
  2. A futár a megrendelt árut az Ügyfél által a rendelésben megadott címre szállítja.
  3. A szállítás adott országban történik.
  4. A termékek kizárólag független futárszolgálattal kerülnek kézbesítésre. Személyes átvétel nem lehetséges.
  5. Az árut az Ügyfél a munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között kapja kézhez.
  6. A bútorok az Ügyfélnek összeszerelést igénylő csomagokban kerülnek kézbesítésre.
  7. A szállítás nem tartalmazza az áruk bevitelét a lakásba.
  8. A csomag átvételekor az Ügyfélnek különös figyelmet kell fordítania a csomag állapotára. Látható sérülés esetén ajánlott a csomagot a futár jelenlétében kibontani, ellenőrizni a terméket hiányosságok vagy hibák után, és ha ilyet észlel, jegyzőkönyvet készíteni a futár jelenlétében.
  9. Az átvétel megerősítésével az Ügyfél tulajdonjogot szerez az árura. A §7 pontban meghatározott időpontban minden kockázat, amely az áruk birtoklásával és használatával kapcsolatos, az Ügyfélre száll át.
  10. Különleges esetekben a rendelés szállítási ideje késedelmet szenvedhet, ami az Eladótól független okok miatt következhet be.

§9

Panaszok az árukkal kapcsolatban

  1. Az Eladó felelősségének alapja és kiterjedése az Ügyfél felé, ha az értékesített áruk fizikai vagy jogi hibát mutatnak, a vonatkozó jogszabályokban van meghatározva.
  2. Az Eladó köteles az Ügyfél számára hibátlan árut biztosítani.
  3. Ha a webáruházon keresztül értékesített áruk hibásak, az Ügyfél jogosult panaszt benyújtani.
  4. A panasz nem terjed ki az Ügyfél helytelen használata miatt keletkezett hibákra.
  5. A panaszt az Ügyfél az alábbi módon nyújthatja be: elektronikus úton a bolt@interbeds.hu e-mail címre, vagy hagyományos úton a vállalat levelezési címére: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
  6. Ajánlott, hogy a panasz tartalmazza: az Ügyfél nevét, postai címét, e-mail címét, telefonszámát (opcionális), a szerződés megkötésének / rendelés leadásának dátumát, a panasz tárgyát, a sérült elemek leírását, az Ügyfél igényét és a sérült elemek fotódokumentációját.
  7. A §6-ban említett adatok csupán ajánlások, benyújtásuk önkéntes, hiányuk nem befolyásolja a panasz érvényességét, bár szükség lehet kiegészítő adatok megadására az Eladó részéről.
  8. Ha az értékesített áruk hibásak, az Ügyfél kérheti az ár csökkentését vagy a szerződés felbontását, hacsak az Eladó nem cseréli ki azonnal és kellemetlenség nélkül a hibás terméket hibátlan termékre, vagy nem szünteti meg a hibát. Az árengedmény arányos marad a szerződés szerinti árral, ahol a hibás áru értéke megegyezik a hibátlan áru értékével. Az Ügyfél nem mondhatja fel a szerződést, ha a hiba jelentéktelen.
  9. Az Ügyfél kérheti a termék cseréjét hibátlan termékre vagy a hiba megszüntetését, hacsak ez nem lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna az Eladó által javasolt módhoz képest. Az Eladó köteles a hibás terméket ésszerű időn belül hibátlan termékre cserélni vagy a hibát megszüntetni.
  10. Az Eladó a panaszra haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül válaszol. Ha az Ügyfél árengedményt, cserét vagy hibaelhárítást kért, és az Eladó 14 napon belül nem reagál, a kérés jogosnak tekintendő.
  11. Az Eladó e-mailben közli álláspontját a panaszról az Ügyfél által megadott címre.
  12. A panasz elfogadása esetén az Eladó megteszi a szükséges intézkedéseket az Ügyfél igényeinek teljesítésére.
  13. Az Eladó a jótállás keretében két évig felel, ha fizikai hiba állapítható meg a szállítástól számítva. A hibaelhárítási vagy csereigény egy évig érvényes a hiba megállapításától számítva, fogyasztói rendelés esetén a jogvesztési idő nem járhat le a fentiek szerint.

§10

A szerződés felmondása

  1. Az Ügyfél indoklás nélkül jogosult a szerződés felmondására 14 napon belül a termék átvételétől vagy a harmadik fél általi átvételtől számítva, kivéve a fogyasztói törvényben meghatározott eseteket.
  2. A határidő a csomag átvételével kezdődik a futár társaság által.
  3. A határidő megtartása és a megfelelő visszavonási nyilatkozat elküldése szükséges a jogok érvényesítéséhez.
  4. A nyilatkozatot elektronikus úton kell benyújtani a bolt@interbeds.hu címre.
  5. A visszavonási nyilatkozat mintája a Szabályzat 1. mellékletében található.
  6. A szerződés felmondása esetén a szerződés érvénytelen.
  7. A visszaküldött árukat a következő címre kell küldeni: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
  8. Csak a termék visszaküldésének közvetlen költségeit viseli a fogyasztó.
  9. Ha az Ügyfél él a visszavonási jogával, az Eladó a kifizetett összeget az Ügyfél által használt fizetési módon téríti vissza, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten más, költségmentes módot fogadott el. Ha a fizetési mód már nem elérhető, az Eladó a lehető leginkább hasonló módon téríti vissza az összeget.
  10. Ha az Eladó nem vállalta a termék átvételét, a visszatérítés felfüggeszthető, amíg a termék vissza nem érkezik vagy az Ügyfél nem igazolja a visszaküldést.
  11. A visszavont termékek nem sérülhetnek, és nem mutathatnak használati nyomot a természet, tulajdonságok és működés megállapításán túl. A fogyasztó felel a termék értékcsökkenéséért a szükségtelen használatból.
  12. Ha az Ügyfél nem veszi át a csomagot, a visszaküldés költségei az Ügyfelet terhelik. Az Eladó fenntartja a jogot a költségek mérséklésére, melyek 50–300 euró között változhatnak a csomag súlyától és a szállítótól függően.
  13. Klarna fizetés esetén, ha a rendelést a szállítás előtt törlik vagy a szerződést az átvétel után felmondják, az Ügyfél viseli a Klarna díját.

§11

Jótállás

  1. A webáruházban értékesített összes áru 24 hónap jótállással rendelkezik.
  2. A jótállási idő a termék Ügyfél általi átvételétől számít.
  3. A részletes jótállási feltételeket minden esetben a jótállási kártya tartalmazza, amely a termékhez csatolva van.

§12

Személyes adatok védelme

  1. Az Ügyfél személyes adatainak kezelője, amelyet a webáruházon keresztül gyűjtöttek, az Eladó.
  2. A személyes adatok megadása önkéntes, de szükséges a regisztrációhoz (Fiók létrehozása), rendelés leadásához, a szerződések teljesítéséhez, hírlevél szolgáltatás igénybevételéhez és panaszok kezeléséhez.
  3. A részletes adatvédelmi információk a webáruház „Adatvédelmi Szabályzat” fül alatt találhatók.

§13

Visszaküldési szabályzat

  1. A vásárló köteles átvenni a megrendelt árut (távértékesítés esetén – a szállítmányt). Ha az áru a vásárló hibájából, gondatlanságából vagy szándékos elutasításából visszakerül az Eladóhoz, a vásárló viseli a szállítási költségeket (oda-vissza).
  2. A szállítási költségek 50 és 300 euró között változhatnak a csomag súlyától és a szállítótól függően, és rendelésenként újraszámolásra kerülnek.
  3. A Klarna fizetési módot használó vásárló, ha a megrendelést a szállítás előtt törli vagy a szerződést az áru átvétele után visszavonja, viseli a Klarna által az Eladónak felszámított jutalék költségét.

§14

Záró rendelkezések

  1. A szabályzat 2022 április 21-től érvényes.
  2. Az Eladóval kötött szerződések magyar nyelven jönnek létre, a magyar jog szerint.
  3. A szerződés lényeges rendelkezéseinek rögzítése, biztosítása, az Ügyfélhez való eljuttatása és visszaigazolása az e-mailben történő rendelés visszaigazolásával történik. A szerződés tartalma a webáruház informatikai rendszerében is rögzítésre és biztosításra kerül. A szerződés megkötését követően az Eladó elektronikus úton vagy az áruval együtt igazoló dokumentumot biztosít az Ügyfélnek. A rendelési specifikáció csatolható a szállítmányhoz.
  4. Az Ügyfél igénybe vehet peren kívüli eszközöket a panaszok kezelésére és a jogorvoslatra.
  5. A peren kívüli eljárások igénybevétele önkéntes.
  6. Az Ügyfél (fogyasztó) peren kívüli panaszkezelési lehetőségeiről és az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól részletes információk találhatók a fogyasztóvédelmi irodákban és honlapjaikon.
  7. A bírósági illetékesség az Ügyfél lakóhelye szerint történik.
  8. A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni, különösen a Polgári Törvénykönyvet, az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló törvényt, a fogyasztóvédelmi törvényt és egyéb vonatkozó jogszabályokat.
  9. Az Eladó tájékoztatja, hogy a webáruház használata, a rendelés leadása vagy az ügyfélszolgálattal történő telefonos kapcsolat esetén internetkapcsolati költségek merülhetnek fel (adatátviteli díj), valamint telefonkapcsolati díjak az Ügyfél szolgáltatója szerint.
  10. A webáruház jogosult a megrendelések törlésére árrendellenesség, emberi vagy rendszerhiba esetén.

§15

Vélemények a webáruházban

  1. Az online áruház Ügyfele önkéntesen és ingyenesen véleményt adhat a webáruházban vásárolt árukról. A vélemény tárgya lehet értékelés, fotó vagy kritika a vásárolt termékről.
  2. A vásárlást követően az Eladó továbbítja az adatokat a felmérést végző cégnek e-mailben, amely a TrustMate SA, székhely: Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. A TrustMate SA e-mailt küld az Ügyfélnek, amely tartalmazza a véleménykérést és egy linket az online űrlaphoz. Az Ügyfél itt adhatja meg értékelését, szöveges megjegyzést, és feltöltheti a termék fotóját. Ha az első felkérés után nem érkezik vélemény, a TrustMate ismételt meghívót küldhet.
  3. Csak a webáruházban vásárló Ügyfél adhat véleményt.
  4. Az Eladó a véleményeket közzéteszi a webáruházban és a TrustMate.io profilján.
  5. A vélemény nem használható illegális célokra, tisztességtelen versenyre, az Eladó vagy harmadik fél személyiségi, szellemi tulajdonjogainak megsértésére.
  6. Csak ténylegesen megvásárolt termékről lehet véleményt adni. Fiktív szerződések létrehozása vélemény írásához tilos. A vélemény írója nem lehet az Eladó vagy alkalmazottja.
  7. A vélemény bármikor törölhető az azt közzétevő által.
pixel