Zasady dotyczące zwrotów

A Vevő felelőssége a megrendelt áru átvétele (távértékesítés esetén - szállítás). Amennyiben a Vevő rendelését a Vevő hibájából vagy gondatlanságából (de akár a termék Eladó címére történő szándékos küldése miatt) történő átvétel elmulasztása vagy a csomag átvételének elmaradása miatt visszaküldik az Eladónak, a Vevő viseli a megrendelés szállítási költségeit (oda-vissza).

Ezek a szállítási költségek 50 és 300 euró között mozoghatnak a csomag súlyától és a szállítótól függően, és eseti alapon újraszámolásra kerülnek a megrendeléstől függően.

 

Az a vevő, aki PayPal-on keresztül fizet, és az áru kiszállítása előtt lemondja a megrendelést, vagy az áru átvétele után eláll a szerződéstől, fedezi a PayPal által az eladónak felszámított jutalék költségét. A PayPal jutaléka 2,9% (plusz egy fix díj).

 

A Klarnán keresztül fizető és a megrendelést a kiszállítás előtt vagy az áru átvétele után lemondó vevő a Klarna által az eladónak felszámított díjakat fizeti. A Klarna jutaléka 4,99% (plusz egy fix díj) a Klarna által meghatározott mértékben.

 

Az ágy átvétele után meggondolhatja magát.

Az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre.

Ez idő alatt nem kell indokolnia a meggondolását.

 

Az a vevő, aki a Klarnán keresztül fizet, és az áru kiszállítása előtt lemondja a megrendelést, vagy az áru átvétele után eláll a szerződéstől, fedezi a Klarna által az eladónak felszámított jutalék költségét.

 

Ha megváltozott Ha bármilyen kérdése van, kövesse az alábbi 3 lépést:

 

1. LÉPÉS

Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a contact@interbeds.fr címen és tájékoztasson minket a döntéséről. Az e-mailhez csatolja a távollevők között kötött szerződés elállási nyilatkozatának kitöltött szkennelt példányát, amely az áruház szabályzatának 1. függelékében található.

 

 

Ez egy jelzés számunkra, hogy csomagot várhatunk Öntől.

 

2. LÉPÉS

Csomagolja be a csomagot, és küldje el postán a következő címre:

 

BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR

Zgorzelec 29

63-630 Rychtal

 

3. LÉPÉS

Miután megkaptuk a visszaküldendő árut tartalmazó csomagot, ellenőrizzük annak tartalmát a kapott visszaküldési űrlap alapján. A pozitív visszaigazolást követően e-mailben értesítjük Önt a rendeléskor megadott címre.

 

A rendelés kifizetéséhez használt fizetési móddal megegyező fizetési móddal térítjük vissza a pénzét. Elfogadhat egy másik visszatérítési módot is, amely nem jár további díjakkal.

 

Abban az esetben, ha a fizetés nem téríthető vissza ugyanazzal a fizetési móddal, amelyet Ön használt, mert a megadott fizetési módot már nem támogatjuk, a visszatérítést az Ön által korábban használt fizetési móddal teljesítjük, amely a legjobban megfelel az Ön által korábban használt fizetési módnak.

pixel